wszystkie kategorie
Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Wskazane prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.
 
 

Jak dokonać zwrotu zakupów?

 
  1. Jeśli zdecydowałeś się na zwrot, wypełnij  Formularz online lub pobierz formularz w formacie PDF.
  2. Jeśli zdecydowałeś wypełnić formularz online, wypełnij wszystkie wymagane pola  i zaakceptuj go. 
  3. Jeśli zdecydowałeś wypełnić formularz PDF, wydrukuj go, wypełnij, następnie zeskanuj lub zrób zdjęcie i wyślij do nas na adres zwroty@apollo.pl
  4. W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymasz informacje na jaki adres należy wysłać zwracany produkt.
  5. Wyślij towar na adres podany w informacji zwrotnej.  Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu producenta.
 
Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta. W ciągu dwóch dni roboczych dokonamy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania, wystawimy i wyślemy na Twój adres mailowy elektroniczną fakturę korygującą. Po jej akceptacji, w ciągu 7 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na  wskazane konto.
 
 

Jak wygląda proces składania reklamacji?

 

  1. Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego pod tutaj
  2. Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA), otrzymasz go drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od przesłania zgłoszenia. 
  3. Przydzielony numer RMA umieść na paczce obok listu przewozowego i zabezpiecz go przed zniszczeniem. 
  4. Paczkę prześlij do naszego Serwisuj lub dostarcz bezpośrednio do jednego z naszych salonów stacjonarnych. 
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy. 
 

Masz pytania?

  17 250 94 34

pon. - pt.: 8:00 - 20:00

sob.: 9:00 - 14:00

 

  sklep@apollo.pl

Copyright © 2015 - Apollo Sp. z o.o.
Przejdź do pełniej wersji systemu